24 Kasım 2013 Pazar

Dersanelerin kapanması meselesi üzerine




Öncelikle bu konu hakkında üç beş kelam edeyim, bir iki yazı çiziktireyim dememin sebebi; sadece fikrim olduğunu göstermek ve farklı düşündüğümü insanların gözünün içine sokayım düşüncesinden kaynaklanmıyor arkadaşlar bilin isterim.

Bilin ki bu kardeşinizin bir karın ağrısı var ki ondan yazıyor.

Bilin ki beyni eğitim sisteminin türlü alicengiz oyunlarıyla allak bullak olan gençlerin bu yaşananlarla alakalı dahi hiçbir yorum yapamayacak hale gelmiş olduklarını üzülerek izlediğim için yazıyorum bu yazımı. 

Neyse nerdeydik..

Hepiniz bilirsiniz, yani en azından bilmelisiniz ki zamanında Türkiye'ye natoya girmek için iki tane şart koşuldu. Birincisi, Koreye asker göndermek ikincisi, eğitim sistemini müttefiklerimizden Abd'ye göre şekillendirmek. Evet sayın seyirciler yanlış duymadınız tam da böyle oldu. az sonra rıdvan dilmen'e bu konu hakkında mikrofon uzatacağız. durun durun gitmeyin.!! iki muhabbet edelim şurda bacanaklar!!

Ne diyoduk?? şştt gözlüklü sana diyorum lan!! he işte!! tmm tmm...tam o gün bugündür zaten içler acısı olan eğitim maceramız daha kontrollü bir şekilde içler acısı manzaralar çiziktirmeye devam etti. Baya değişti yani.

Zaten okullarda 20 yaşımıza kadar hiç görmememiz gereken şeyleri öğreniyor olmamız yetmiyormuş gibi üstüne bi de okullarda müfredata yerleştirilmeyen konular çocuklar için hayati önem taşıyan (o da niyeyse artık) sınavlarda adamın gözünün içine bakıp melül melül küfreden bi at kafasına dönüşmesin mi?? Aman yarabbim sen büyüksün, yarabbim sen görürsün durdur şu masalcıları da kulların görsünn. Haydi sahneye gençler!!

Aslında bu bir projeydi.

Bunu 60-70 defa tekrarlayın şimdi..

Yanlış duymadınız ulan tekrarlayın işte şu vereti..

Evet kayınçolar bir projeydi. devletin dersanelerle yaptığı anlaşmayla hem devlet kendine özelden bir kaynak doğuracaktı hem de amerikaya hizmet eden cemaatlerin din kisvesi altında amerikanın yandaşlığını yapan bir gençlik projesi fikri girişimleri hayat bulacaktı. En azından baş kaldırmayan bir gençlik girişimleri. Baksanıza ne kadar popülist duyarlılıklarımız. Meydanlarda 1-2 gün ses kirliliği yapmaktan, facebookta, twitterda duyarlı bir profil fotoğrafından ileri gidiyor mu duyarlılıklarımız. Sevsinler sizi..

Şimdi size soruyorum ciğerler!! Bana Irakla alakalı, Afganistanla alakalı Arap Baharı dedikleri Kuzey Afrika kırımıyla alakalı tek bir olumsuz şey söyleyen, tek bir karşı bilinç oluşturmaya çalışan bi cemaat personeli gösterebilir misiniz? Bakın düşmanlık yapmıyorum.. Soruyorum lan sadece ne var??

Diyceksiz ki "yapmak zorundalar mıydı ulan, başka büssürü şeyle meşguldü adamlar, tabi ki müslümanların acı çekmesini istemezler."

Eğer böyle düşünüyorsanız bilincinizi gerçeklere kapatmışsınızdır arkadaşım. şayet böyleyseniz size ötenaziyi tavsiye ederim. Gidin hollanda'da yasal.

Çıkın dar dünyanızdan da bi düşünün artık.

Hani şeytanın avukatı filminde bi söz vardıya. şey diyodu.. ha.. şeytanın en büyük oyunu, insanları kendisinin var olmadığına inandırmaktır. Yaşa sen al pacino paşa..

"ne diyo lan bu!! nereye varacaksın aslan!! sadede gel" dediğinizi duyar gibiyim. Önce o eli indireceksin arkadaşım.. Yoksa görmek istemeyeceğin şeyleri görürsün. Tıpkı yenilenen eğitim sistemimiz gibi.

Yaşasın yeni eğitim sistemimiz!!! yaşasın abd'nin büyük ortadoğu projesi eş başkanı olan dünya liderimiz!! yaşasın abd'nin bizi düşünerek oluşturduğu eğitim müfredatımız!! yaşasın çocukları moronlaştırarak sadece tüketen bir yaratığa dönüştürme planları!! yaşasın niteliğe bakmayıp niceliği önemseyerek ne kadar çocuk o kadar moron politikaları!!! oholeyyoo!!!! yaşasın bayrağımız!!! yaşasın 23 nisan!!!!

Şimdi sizi şok etmesi gereken bir şey söyleyeceğim. Eğer olmuyorsanız bi yerlerde bir uyuşma olması muhtemel sayın arkadaşım.

Evet sıkı dur....

Dersanelerin varlığı senin için ne kadar korkunç ve alçaltıcı bir şeyse dersanelerin kalkması da senin için aynı oranda korkunç bir şeye dönüşecektir.

Bu kadar basit!! Çünkü istedikleri sensin. Her şeyi seni düşündükleri için yapıyolar. Küçükken izlediğin çizgi filmlerden, şarkısını ezbere şakıdığın sanatçıların kliplerinden, ölümüne izlediğin hollywood filmlerine kadar. Her şey senin saf, körpecik duygu ve zihin dünyanı kontrol edebilmek için. Her yerde bi sekülerleşme çabası (başta televizyonda) her yerde bir baş kaldırma yönelimi, her yerde belli başlı kalıp yargılara teslim olmuş insan zümreleri( milliyetçilik, tayyipçilik, sarıgülcülük, mahsun kırmızıgülcülük), kişisel çıkarlarını maksimum oranda tutan, laikliği sekülerizm zanneden abidik kubidik dizi kahramanları... her şey her şey senin için yapılıyo arkadaşım her şey.. sen bozulursan gelecekteki ailen de bozulacak. yavaş yavaş belli iradelerin emrine gireceksin insanoğlu olarak. Ne sandınya?? Bu mantıksız girişimlerin gerçekten mantıksız olduğunu mu?? Eğitim bir toplum için her şeydir arkadaşım bilin bunu!! Toplum yolla, suyla, elektrikle, tabletle, kardeşlik kisvesine bürünmüş tavizler zincirleriyle kandırılabilir; ama değişmez. Sadece ve sadece eğitimle değişir. İşte bu yüzden devletler hazinelerin en büyük kısımlarını eğitime harcarlar. Hani derlerya temel eğri olunca o bina süreyya yıldızına kadar eğri gider diye. doğru arkadaşım doğru o söz. maksat tam olarak bu. Senin doğru bi insan olmanı istemiyolar, senin sorgulamanı istemiyolar, yapılan yanlışlıkları görebilecek kadar basiret sahibi olmanı istemiyolar. Her şeyi, eksiksiz her şeyi sineye çekmeni istiyorlar. her şeyi.. işte bu yüzden sen vicdanından yükselen bir sözü bile dillendirsen seni bir tarafa ait görmeleri ve dışlamaları bundan. Dedimya işte, eğitim arkadaşım eğitim... İki türlü de anla sen bunu. Sadece eğitimle değiştirirsin toplumları...

Eğer sizi darwinizme inandırmak isterlerse fen bilgisi dersinde ayet gibi görürsünüz bu konuyu. hocalarınız bir bakmışsınız darwinci olmuşlar. Valla ben bilmem. bize darwinizmi savunarak anlattılar. Çok iyi hatırlıyorum. Baya bi sarsılmıştım. baya.

Eğer bir hollywood tezgahı olan aya ilk ayak basma hadisesini öğretmek isterlerse adamların isimlerini ezbere şakımanı isterler arkadaşım. eloğlu acımaz!! Eğitim sisteminde görürsün bunu şakası yok bu işin..

Eğer ampulü bulan kişinin tesla olduğu kabbak gibi ortada olmasına rağmen mason olan edisonun bulduğunu bilmeni isterlerse sen bu şekilde öğrenirsin arkadaşım şakası yok diyorum sana.

Bu eğitim soykırımı sadece bizim ülkemizde yok bunu da bilin. Abd'de durum daha içler acısı. Orda başkanlarının adlarını bilmeyen üniversite öğrencileri var. O derece. (evet leno show'da izledim.)

hobaaa!!!

eeee dünya değişiyor. New age diye bir şey var, illuminati diye bir gerçek var. Devamlı yenilenmesi gereken bir kaos düzeni var. Yeni sorunlar yeni çözümler bekliyor. Kaos için tüm devletler el ele vermeli ve bu kaos düzenini örgütleyenleri yeni mutluluklarla beslemeli sayın arkadaşım.. Başka türlü o çok sevdikleri, yalayıp yuttukları koltuklarını koruyamazlar. çünkü bu vaadlerle o koltuklara oturdular.

Yav bi düşünsene..!! Natoyla bizim eğitim sistemimizin ne alakası var. Hiç düşündün mü? Şu anda ne düşündüğünü biliyorum sayın arkadaşım. Koskoca bi boşluk.

Her zaman savunduğum tek şey var bu konuda. kişi, okullarda öğrendiklerini beyninden söküp atmalı ve ezberci zihniyetin karşısında sorgu ve merak şamarıyla dimdik durmalıdır. Düzeni, düzenin salahiyeti için sorgulamalı, kendisine çevirilen numaraları yemeyecek kadar uyanık olmalıdır.

Yer altından sevgiler. Selametle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder